Alla inlägg under november 2012

Av pappatilltre - 8 november 2012 19:11

Varför, ja varför är helgen så laddad med känslor? Ja ännu en vecka närmar sig sitt slut och jag tar mig friheten att reflektera lite över vad envecka är. En arbetskompis sa till mig i måndags då jag frågade, "-hur e läget" han svarade "jo då, men ärligt talat finns det något sämre än måndagar i November?" "Hmm ...." Svarade jag. Å kanske är det så att vi ser veckor på olika vis beroende på när året dem inträffar. Helgen är extra viktig på hösten och vintern för att sedan tona bort under vår och sommar. Ja kanske är det så? Jag funderade vidare vilket sällan brukar bli bra, veckan börjar när helgen slutar.ett tag bestämde jag mig för att veckan började på söndagar vilket hela familjen störde sig på, så det lade jag ner illa fort. Jag känner att det kanske var så allt skulle vara, helgen var familjens julafton.

Presentation

Jag är en 44årig pappa till tre underbara barn. Det sprider 25 år på äldsta och yngsta. Nej jag har inte gift om mig utan älskar faktiskt min fru lika mycket som när vi träffades i början av 80-talet. Är enligt mig själv en lite lagom störd man som inte r

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards